ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural BOSCOS ENDINS

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  BOSCOS ENDINS

Enviat 11-02-2008 a les 11:05 per Lluc
Jo tamb? vaig anar dissabte a la nit (sense samarreta Av Q), i el teatre nom?s estava mig ple. A veure si aguanten amb aquest nivell d'ocupaci? tan baix. El p?blic es dividia en dues categories: una part fred, i una altra exageradament entusiasta, clarament seguidors d'alguns dels artistes molt concrets.
Personalment em va agradar bastant, encara que naturalment algunes coses millorables en la meva opini?, com sempre passa.
I sincerament, encara que admiro profundament el Joan Vives, musicalment penso que no va brillar gaire. Ser? que tota la m?sica ?s en directe?
L'adaptaci? de les lletres, en canvi, brillant, a mi em van agradar, encara que potser algun moment s'apartava massa de l'original.
El moviment esc?nic dels actors, tamb? em va semblar magn?fic.
?s una obra dif?cil, est? clar, i si ho penses la gent quan m?s disfruta ?s en els moments m?s "populars", amb la caputxeta flipant i el Jan fent el tonto...
I una altra cosa: despr?s de llegir comentaris a aquest forum m'esperva una mort del gegant espectacular, i en canvi quina decepci?!
I per cert, el Merrily teatralment potser no era gran cosa, pero musicalment era impecable. Clar que nom?s ?s la meva opini?...
 Fitxa   www

Enviat 11-02-2008 a les 15:16 per RoyCohn
Dot. jo no anava amb la samarreta de Avenue Q .. sembla que era el LLUC...

De totes formes la samarreta deuria tenir ?xit, perqu? jo recordo haver vist a un amb barba que duia samarreta Avenue Q... suposo que deu ser el mateix.

Tamb? vaig veure gent de la companyia amateur que va muntar el BAT BOY.

Doncs al final resultar? que el teatre estava mig ple, i la meitat era gent del foro... total que poca gent. No s? per quan temps esta programat ni si aguantar? massa.

Fitxa

Enviat 12-02-2008 a les 10:15 per Lluc
Per cert, ning? comenta res del cd tan justet que han editat? De veritat aquest Boscos Endins no es mereixia res m?s? Qui ha decidit mutilar can?ons seleccionant trossos d'aqui i d'all?? En sondheim ho ha autoritzat? Nom?s la manera com comen?a el cd li posaria els pels de punta. I qui ha eliminat el Sr. narrador d'aquesta manera tan descarada? Si fins i tot es noten les restes del photoshop a la foto de les p?gines centrals per eliminar-lo! Si ?s que de veritat... i mira que agraeixo l'esfor? que encara fan els de dagoll dagom per publicar cds, pero potser aquest l'haurien d'haver fet amb m?s calma...
Clar que nom?s ?s la meva opini?.
 Fitxa   www

Enviat 16-02-2008 a les 14:13 per Spyinthemoon
que el venen al mateix teatre o que?
 Fitxa   www

Enviat 17-02-2008 a les 13:04 per rilke
Sembla ser que aquesta setmana que entrem comencen a grabar un nou CD, aquest si, amb totes les can?ons, el narrador,...
No se si ser? en directe tamb? o estudi, per? sembla que finalment, no s? quan, tindrem un bon CD de Boscos endins, tal i com ?s degut.
 Fitxa

Enviat 01-04-2008 a les 10:04 per Lluc
Boscos endins finalitza la seva estada al Teatre Vict?ria el 4 de maig de 2008.
Font: teatral.net
 Fitxa   www

Enviat 02-04-2008 a les 19:14 per reynals
Doncs deu ser que la cosa no est? funcionant massa b?, no? Ens haurem de donar pressa els que encara no l'hem vist!
 Fitxa

Enviat 04-04-2008 a les 16:58 per Irma
T? pinta de no funcionar massa b? si tanquen al maig, encara que no ho hagu?s dit mai... semblava que tenia ?xit, no?
No hi haur? alguna cosa amb el teatre o algo aix??
 Fitxa

Enviat 18-04-2008 a les 18:18 per Sabina
Per si a alg? li interessa:

http://www.fotolog.com/dagolldagom/34740394

Imprimint el flyer que hi ha penjat, 2X1 pel dissabte 19 (?s a dir, dem?) a les 22h.

Fitxa   www

Enviat 22-04-2008 a les 17:45 per reynals
Ja hi he pogut anat i personalment em va agradar for?a. Molt b? per Dagoll Dagom i ll?stima que no hagi acabat de funcionar.
 Fitxa

<<<  Anterior  ( 1 | 2 | 3 | 4 ) Següent  >>> 

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.032 Segons