ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural ACTORS CATALANS DE MUSICAL

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  ACTORS CATALANS DE MUSICAL

Enviat 01-04-2008 a les 01:50 per INSIDE
Ja fa temps que la "nova fornada" d'actors que van comen?ar a treballar alm company?es com "el musical m?s petit" o en musicals de ja fa uns quatre o cinc anys, els veiem treballar a Madrid i no a Barcelona, i ?s una pena perqu? molts ni tansols sabem qu? se n'ha fet d'ells. Jo que em considero un freaky dels musicals, vaig enterant-me m?s o menys de qu? fa gent com Ferran Gonzalez, Jordi Grifell, X?nia Garc?a (Tots ells de fama, tots tres m'encantaven!!) o Marta Capel, Marta Ribera (Que ara tenim a Barceona...) Molar?a tornar-los a tenir aqu? en algun musical. A molts se'ls relaciona o se'ls posa en algun repartiment (Ferran Gonzalz i MOmo de Queen tothom deia que estaven al Jesucristo, i despr?s els vas a veure i no hi son ni hi han estat mai!!) i despr?s no hi son! A veure si fan alguna cosa per aqu? no!!! On han anat a parar la major?a??? N'hi ha que encara fan FAMA per espa?a des de fa tres anys!! Y digueu'-me tonta per? a mi m'agraden m?s que els famosos famosillos de veritat!
 Fitxa

Enviat 02-04-2008 a les 19:12 per reynals
Doncs jo diria que la gran majoria continuen treballant als diferents musicals que s'estan fent actualment, nom?s cal mirar els repartiments dels Mamma Mia, La Bella y la Bestia, Cabaret, Jesucrist Superstar, Quisiera Ser, Hoy no me puedo levantar, Boscos Endins, Grease, Cats, ... tot el que s'ha anat fent... el que passa es que tamb? considero que la "fornada" ?s bastant gran, per tant, ... de QUI en concret vols saber on para?

Fitxa

Enviat 18-04-2008 a les 15:00 per love_slave
Es veritat, que s'en ha fet de la Tamara Quigue? La seva veu era (es) espectacular!
 Fitxa

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.015 Segons