ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural Casting de SPAMALOT

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  Casting de SPAMALOT

Enviat 07-04-2008 a les 23:16 per ElTeteJordi
Ara que ja s' ha confirmat que es tracta de SPAMALOT, podem jugar a inventarnos el casting ideal.

Els personatges principals son:

REY ARTURO

Edad entre 35 y 60 a?os.
Elegante, alto, corpulento,
c?mico y simp?tico.

DAMA DEL LAGO

Edad entre 30 y 45 a?os.
Guapa, atractiva, alta, exuberante
y simp?tica.
Es la Diva del espect?culo.

PATSY

Edad entre 20 y 35 a?os.
Simp?tico, c?mico, muy r?pido de movimientos.
No debe ser alto.

SIR DENNIS GALAHAD

Edad entre 25 y 45 a?os.
Alto, polivalente, tosco, rudo,
vanidoso y elegante a la vez.

SIR ROBIN

Edad entre 25 y 45 a?os.
Alto, polivalente, guapo y elegante.

LANCELOT

Edad entre 25 y 45 a?os.
El mas polivalente, el mas alto,
corpulento y con gran capacidad c?mica.
Poco agraciado.

BEDEVERE

Edad entre 25 y 45 a?os.
Muy polivalente, con capacidad de
interpretar papeles muy diversos
y muy c?micos.

HERBERT

Edad entre 25 y 45 a?os.
Polivalente, peque?o, c?mico
y con capacidad de cantar con voz falsete.

I el meu casting ideal (tot i que pensat a correcuita) es:

REY ARTURO.
Oscar Mas

DAMA DEL LAGO.
Merce Martinez -sens dubte-

PATSY.
Pablo Carbonel

SIR DENNIS GALAHAD.
Edu Soto

SIR ROBIN.
Bruno Oro

SIR LANCELOT.
Carlos Gramage

SIR BEDEVERE.
Barragan

PRINCIPE HERBERT.
Daniel Angles

Com ja he dit el cast esta fet a correcuita.
NO EM RENYEU GAIRE SI DELIRO MOLT.
 Fitxa

Enviat 08-04-2008 a les 06:47 per Jep_nosonhores
A mi em sembla be, pero potser posaria Albert Muntanyola en lloc del Mas.

Una abra?ada :)
 Fitxa

Enviat 08-04-2008 a les 08:42 per Sabina
Ja ets com la cinquena persona que vota per la Merc? Mart?nez. Ho he parlat amb m?s gent i em sorpr?n que tothom va a parar a la mateixa actriu.

La resta del repartiment que has posat no em conven? massa, jeje...

P.D. Intentem no obrir 70 posts del mateix, que despr?s per llegir es un rotllo. El post de "Se busca el santo grial..." ja parla justament de Spamalot.

Fitxa   www

Enviat 08-04-2008 a les 20:23 per RoyCohn
QUIN Casting m?s interessant!!
 Fitxa

Enviat 09-04-2008 a les 00:01 per Enric
Qui s'hi apunta?

http://www.spamalotelmusical.com/cast.html
 Fitxa   www

Enviat 10-04-2008 a les 15:56 per ElTeteJordi
Si esclar, es MOLT MooooLT facil criticar, pero JooO, he omplert TOTES TOTES les caselles del casting, inclus arriscanme a dir alguna begenada -fins i tot moltes-

Respecte a la candidatura de la MERCE MARTINEZ, segurament tanta gent coincideix, per que s' asembla a l' actriu que va estrenar el paper a Broadway, les dugues son actrius hispanes , amb sobrepes pero tot i aixi amb molt atractiu i carisma, i grans dots per la comedia caricaturesca passada de boltes (el que agin vist No son maneres de matar una dona entendran de que parlo).

Respecte a obrir 70 post MIRA QUE 'TS ETSAGERADA , vaig obrir un post diferent per que quedesin totes les propostes de repartiment juntes una sota de l' altre reunides per facilitar la lectura.

DE MANERA QUE ELS QUE NO PROPOSIN UN REPARTIMENT QUE NO ESCRIGUIN AQUI QUE EM FASTIDIEN LA COMPOSICIO

Que no que es broma, podeu escriure el que volgueu que totes les opinions son interesants (encara que nomes siguin com a mal exemple).

Per acabar, un prec al administrador del forum:
Senyor administrador voste que te el poder de trure i de posar, podria corregir l' estupid error tipografic que vaig cometre amb el nom de l' obra que ens ocupa al menys corregir el titol del post que canta molt.

Veritat que ho fara He? He?. GRACIES!!!!.
 Fitxa

Enviat 10-04-2008 a les 20:10 per Jep_nosonhores
Tornant a veure el dvd d'Spamelot, veig m?s a Albert Mart?nez fent de Herbert que a Daniel Angl?s.

Una abra?ada !!!!
 Fitxa

Enviat 11-04-2008 a les 19:43 per ElTeteJordi
Senyor Jep_nosonhores:
es el segon nom que deixa anar com si tal cosa. O be es voste una persona molt reflexiva, i no vol equibocarse, o be s' esta fent l' interesant. Si realment es creu millor que el Daniel Angl?s -fent castings, per que com a home...- per que no es mulla i ens pasa a tots la ma per la cara demostrantnos que es capaz de urdir un cast que faci riure -sense caure en la estrakanada- Que? Eh? Baa! vinga Baa! Que? AaaH!!! NO ES TAN FACIL.

Per cert fora de bromes, el Daniel Angl?s es un dels tres o cuare noms que vaig escriure de debo -doncs es un actor que m' agrada molt- i no per omplir buits, i els seus -no un sino dos- comentaris despectius m' han dolgut molt. PERO NO HE TROBAT CAP QUE DESCRIGUI LA RABIA QUE SENTO EN AQUEST MOMENT.

Per acabar voldria agrair al administrador la gentilesa que ha tingut corretgind la meva badada. Ha estat atent, ha estat rapid, ha esta diligent. En una paraula ha estat BE
 Fitxa

Enviat 11-04-2008 a les 20:47 per Jep_nosonhores
Jajajaja, que va tete, no em faig l'interesant ni soc molt reflexiu, nom?s he vist calr un personatge. Els altres ja li he dit que estic d'acord

Sento si t'has sentit of?s per algun comentari...em sap greu...
En ning?n moment he intentat fer riu-re, peor crec que els actors que he anomenat, estan capacitats per fer els personatges. Ho he dit per donar tambe la meva opini? sobre el cast, tal i com ens has demanat.

Apa, siau !!!!

Fitxa

Enviat 21-05-2008 a les 13:46 per reynals
Se sap alguna cosa del Repartimen? Si no vaig errat ja s'ha acabat el proc?s de casting, per? no hi he sentit res a dir sobre les perspnes seleccionades.
 Fitxa

( 1 | 2 | 3 ) Següent  >>> 

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.018 Segons