ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural Temporada Musicals 2008 - 2009

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  Temporada Musicals 2008 - 2009

Enviat 13-04-2008 a les 18:39 per foroforum
bona tarda,

Llegint La Vanguardia d'avui diumenge, hi ha un extens reportatge sobre els musicals que es veuran a BCN la temporada vinent...

BTM: Continua Mamma Mia! com a m?nim fins final d'any. Fins que aguanti o decideixin quin musical portar-hi. Diuen que podria ser "La Bella i la Bestia".

Apolo: sembla ser que torna "FAMA", despr?s de tota la gira que ha fet. (encara que podrien fer-ho al Coliseum)

Vict?ria: SPAMALOT

Borr?s: QU?, UN NOU MUSICAL i en el cast, Mariona Castillo, la protagonista de Mamma Mia!

Tivoli: "Mortadelo y Filem?n, The musical: El Fantoche de la opereta" Dirigit per Ricard Reguant...

TNC: Aloma, dirigit per J.L. Bozzo, basat en l'obra de Merc? Rodoreda..

El que m'estranya ?s que Stage nom?s tingui un musical a Barcelona, al BTM i prou, tenint en compte que l'Apolo l'ocuparia FAMA. A no ser que, com diu l'article, FAMA vagi al Coliseum i Stage porti un altre musical de Madrid cap aqu?.

Fitxa

Enviat 13-04-2008 a les 20:00 per dot
jo he sentit rumors que apunten que el jesucristo tamb? ve a bcn
 Fitxa   www

Enviat 17-04-2008 a les 15:57 per reynals
Tamb? es parla de que vindr? el "Hoy no me puedo levantar"
 Fitxa

Enviat 18-04-2008 a les 00:14 per BornSlippy
No s? com la caspa "Mamma Mia!" i "Hoy no me puedo levantar" atreu tant a la gent, i a m?s la caspa dolenta, si encara fos un musical de can?ons de McNamara... ho entendria, per?... amb coses com aquesta... Apaga y v?monos...
 Fitxa   www

Enviat 22-04-2008 a les 00:29 per Sparkling
Doncs jo he anat a veure tots dos, i no em semblen caspa....Mamma mia em va agradar for?a tot i l'argument facil?n i el que vulguis, m'ho vaig passar b?, que es per al que vaig al teatre, per que el teatre em faci sentir algo, que m'ho faci passar b?, que m'emocioni, no perque em faci sentir intel?ligent ni especial o snob, veig teatre musical perqu? m'agrada, no per sentir-me diferent ni especial...i mamma mia compleix les meves espectatives aqui a bcn i/o madrid que per desgr?cia no s?n gaire altes!! Hoy no me puedo....ja es m?s "peliagudo" tot i que em va entretenir no trobo que sigui un gran espectacle....tot i que entenc que a la gent li resulti curi?s anar a veure aix? abans que altres coses per la facilitat i la por al musical que encara es te...per? b?, al que anava, que trobo m?s caspa altres coses que es far?n i no dir? noms perque ning? se'm tiri a sobre... I estareu amb mi, que aqu? a Espanya hem tingut coses molt m?s casposes en el passat....
 Fitxa  Email   www

Enviat 22-04-2008 a les 11:58 per Lluc
Lo del Mamma mia encara ho podria arribar entendre fent un esfor?, per? que alg? digui que el Hoy no me puedo levantar l'ha entretingut em deixa sense paraules. Ja de pas digue'ns si et va agradar Quisiera ser...
 Fitxa   www

Enviat 22-04-2008 a les 17:42 per reynals
Jo vaig tindre la sort (sort per a mi, a lo millor desgr?cia per a uns altres) de veure al repartiment original de Hoy no me puedo levantar, i he de dir que son de les millors interpretacions en teatre musical que he vist per aquest pa?s. Despr?s et pot agradar m?s o menys l'obra, per? s'ha de recon?ixer que els 2 papers protagonistes estaven molt molt b?. I, personalment, em va agradar molt m?s que el Mamma Mia o el Grease del Reguant (per parlar d'obres que han fet darrerament).
 Fitxa

Enviat 22-04-2008 a les 18:55 per rilke
Trobo MAMMA MIA un bon musical, entretigutn bona m?sica, d'ABBA si, res nou, per? bona m?sica, bones interpretacions i una posada en escena molt currada. Res desentona.
HOY NO ME PUEDO LEVANTAR ?s dels musicals que m?s m'han avorrit ?ltimament, les can?ons mal posades en mig d'una hist?ria inaguantable, acudits f?cils i tontos, llarg,... vaja, que res de res... Ah, i tamb? vaig veure el repartiment original.
 Fitxa

Enviat 22-04-2008 a les 23:21 per Sparkling
No, si realment ?s horrible, per? que les 5 hores que vaig estar se'm pasessin rapit te el seu m?rit...tot i que ?s un trunyo, per dir-ho carinyosament, per? em va entretenir, una altra cosa es que ho trobi bo o que m'hagi agradat...I no, no he vist quisiera ser, si tu ho has vist, fes-nos una cr?nica i aix? ens enterarem tots i ens quedem informats. Per a gustos colors, suposo!! Aqu? hi ha hagut gent que ha defensat el grease a muerte i jo a la mitja part no vaig marxar perqu? havia pagat l'entrada...I, Lluc, se que segurament no ho hagis fet amb mal?cia, per? despres no critiquem a ning? per riure-se'n o criticar les opinions dels altres, ok? no t'ho dic de mal rollo, ?s simplement que no podem exigir a la gent que no faci certes coses quan nosaltres estem coixos del mateix peu....(i m'incloc!) Perdona'm de veritat si t'ofen el meu comentari...t'ho dic en serio, no vull crear cap batalla campal quan ja m'he desviat prou del tema del post.

Parlant del tema del post...no se si ja ho he comentat, per? el Jesucristo que potser vindr? a barcelona val bastant la pena, em va agradar for?a, aix? si, ho vaig veure amb el Paco Arrojo de Judas...i realment s'emporta l'espectacle ell sol. Impresionant. A veure quin cast ve aqu?....
 Fitxa  Email   www

Enviat 23-04-2008 a les 01:02 per Lluc
Tens ra?, Sparkling, perdona'm tu tamb? si el meu comentari estava fora de to.
El Jesucristo l'he tornat a veure recentment amb l'Argent? i em va semblar absolutament al.lucinant. Gallina de piel. Feia anys que no em passava aix? a un teatre. De veritat. Tant de b? el portin tamb? a Barcelona.

Fitxa   www

( 1 | 2 ) Següent  >>> 

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.019 Segons