Hola. us llegeixo molt sovint, per? he pogut veure el Jesucrist avui mateix aqu? a Madrid i puc dir que tant el Paco. com el Nacho Vidal i sobretot el Geronimo, que feia de Jes?s, m'han semblat impressionants. Quina ovaci? final!!! LLuc, tens tota la ra?. Quina veu, los pelos de punta se me han quedao!!! No us el podeu perdre!!! Es cert que el Miquel diu tothom que estava molt be, per? us asseguro que no us podeu perdre aquest noi. Emocionant el seu getsemani. L'?nica cosa que em fa por es pensar en la reducci? de l'escenografia quan la portin de gira, si la porta'n es clar, perqu? realment es molt minimalista. Van fer el mateix amb el Cabaret quan el van portar a l?Apolo de Barna i la van cagar. Per? tot ha estat genial!!! Bones veus i un final for?a commovedor...Ah! i per casualitat he vist un Herodes molt curios. Al principi no sabia qui era, per? per la veu i el cast de personatges, al final de tot ho he pogut confirmar, era el Sergi Albert, si, si, molt fort, fa tot just 1 mes el vaig veure al Boscos Endins i ara a los Madriles. I per cert, for?a be! Encara que em va agradar mes de Pr?ncep blau. En fi, que val molt la pena, de deb?!!!
Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ] Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.014 Segons