ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural La cara dol?a del diable

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  La cara dol?a del diable

Enviat 14-04-2008 a les 19:56 per boigmusical
Hola gent! Ahir diumenge vaig anar a veure el musical "La cara dol?a del diable" al Teatre Principal de Badalona i vaig flipar en colors. Hi vaig anar per casualitat perqu? una amiga m'ho va comentar i, sincerament, vaig trobar que era un producte bastant bo. Se suposa que ?s un espectacle amateur, per? jo vaig trobar que es va fer amb molta professionalitat: l'audio, la il?luminaci?, l'escenografia, els actors, no s?... TOT!! (Bueno, el tema entrades va ser un caos i ens vam desesperar una mica per poder entrar, per? va valdre molt la pena!).
Crec que hi ha actors-cantants que van destacar bastant i que poden tenir un futur molt prometedor al nostre pa?s. I la hist?ria realment em va semblar molt bona, igual com la m?sica. Em va semblar que s'introduien en un format nou de musical aqu?!
Ah, i aix? dels m?sics en directe, va estar molt b?, li donava "vidilla". Ostres, vaig disfrutar tant amb els temes rockeros, quina marxa! I tamb? hi va haver moments molt emotius. El tema rom?ntic de la parelleta em va emocionar molt!
En fi, que enhorabona nois i noies de "La cara dol?a del diable". Ah, i sobretot vull donar l'enhorabona al noi que feia de Dani. Tio, tens una veu que t'hi cagues i ets un actorazo!
Us desitjo molta sort i que sapigueu que m'heu animat molt, perqu? he vist que hi torna a haver espectacles amateurs que es prenen molt en s?rio!
Salut!
Llu
 Fitxa

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.024 Segons