ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural Liz Callaway al Liceu

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  Liz Callaway al Liceu

Enviat 28-04-2008 a les 11:19 per Oscarpz
Ahir vaig tenir la sort d'assistir a un d'aquells concerts memorables que tant costa de trobar. Liz Callaway cantant Sondheim va estar espl?ndida i va demostrar que ?s una de les grans. Amb molta sobrietat, molt?ssima eleg?ncia, una veu perfectament homeg?nia en tot el registre, molt de gust en la interpretaci?, una mirada i uns ulls absolutament expressius... Va ser un concert on amb molt poc es va expressar molt?ssim. Molt emocionant. I ella simpatiqu?ssima, humil, divertida... A sobre ens va cantar en catal? un "res no haur? de t?mer..." que nom?s per l'esfor? d'aprendre-se-la de mem?ria ja va causar una standing ovation. Per a mi ?s una barreja entre Julie Andrews i Maria Friedman. L'elegancia de la primera i la senzillesa de la segona. En definitiva un gran concert.

I b?, m'he deixat comentar l'altre gran protagonista de la nit. Stephen Sondheim. Meravell?s, com sempre. Quina m?sica i quines lletres. Va fer molta gr?cia quan ella va comentar que amb Rodgers i Hammerstein l'amor era "I'm in love with a wonderful guy" i amb Berlin l'amor era "How wonderful is love". Aleshores diu, amb Sondheim l'amor ?s una mica m?s complicat... I va cantar What can you lose. Llagrimetes i tot...

Fitxa   www

Enviat 28-04-2008 a les 12:32 per ElTeteJordi
Que interesant, espero que aquest concert, tambe el donguin al 33 d'aqui un temps subtitulat, com van fer amb el de Barbara Cook
 Fitxa

Enviat 28-04-2008 a les 13:12 per ruthie
Jo vaig ser-hi el divendres, i crec que l'Oscarpz ho ha descrit fant?sticament (tot i que em quedo amb el concert de la Friedman al Palau de l'any passat...).

La veritat ?s que va ser molt bonic. I tamb? va fer algun duet amb el seu marit!!
 Fitxa   www

Enviat 28-04-2008 a les 13:24 per Oscarpz
Completament d'acord. La Maria Friedman ?s insuperable i aquell concert al Palau ?s dels que queden per tota la vida en el record. Per? a falta de Maria...
 Fitxa   www

Enviat 28-04-2008 a les 23:31 per Xavier_LH
D'acord amb vosaltres: jo tamb? em quedo amb el concert de la Friedman al Palau!

Del concert de diumenge vaig sortir mooolt enrabiat:
no v?rem tenir la sort de seure en tan bona posici? com la teva Oscarpz i vaig tenir la desgr?cia d'haver d'aguantar uns impresentables a les taules del meu darrera. No paraven de xerrar, fer bromes i cantar... Tot i les queixes constants dels que ho hav?em de suportar, vaig sortir del concert amb molta r?bia.
No s? encara com expressar? al Sr.Matabosch aquesta viv?ncia ni les millores a fer en aquests tipus de concerts al Foyer...

Fitxa   www

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.015 Segons