ASSAIG GENERAL - Revista digital cultural edip 1,2,3,4

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

Reportatges
             Notícies
             Espai crític

? Noticies
? Continguts
? Espai cr?tic
? F?rums

Fòrums d'opinió i debat

Índex  »  Musicals  »  edip 1,2,3,4

Enviat 18-05-2008 a les 22:10 per lluna211
Ei, torno a ser jo i ?s que us vaig preguntar sobre l'obra Edip 1,2,3,4 per? em vau col.lapsar una mica. M'agradaria que em diguessiu coses m?s concretes. Com va dir alg?...relament ?s un musical o no? POdeu ser m?s concrets?

Gracies!
 Fitxa

Enviat 19-05-2008 a les 10:34 per mi-te-la
Noooo
no ?s un musical!!
hi ha certs moments en qu? algun personatge canta, per? aix? no ?s un musical!! Jo tamb? canto en determinats moments de la meva vida i us asseguro que no ?s un musical!
 Fitxa

Enviat 19-05-2008 a les 10:38 per sergiheavy
Ei lluna. No ?s un musical, per? si que hi han tres o quatre can?on per dinamitzar l'espectacle. Es purament una obra de text. Molta energia a l'escenari. I s'explica el cercle teb?. Edip rey, edipo en colono, les fen?cies, set contra tebes, Ant??igon i alguna altra que segur que em deixo.
En l'obra es mant? la base tr?gica, per? les situacion es porten el m?xim possible. Diguessim que es una obra fidel a les tragedies per? amb les situacion, el m?s grotesc possible. Espero que t'hagi servit d'alguna cosa. Una abra?ada
 Fitxa

Enviat 19-05-2008 a les 11:04 per rourke
Un musical? No! Cert ?s que hi ha can?ons per? no s?n gens ni mica can?ons de musical Si no recordo malament hi ha una versi? de Leonar Cohen. Ves a veure-la!
 Fitxa

Associaci? Catalana d?Espectadors de les Arts Esc?niques
[ Cr?dits ]
Empreses col.laboradores: Hotel Hesperia London Victoria
Espai web allotjat a Dimensis.
Pàgina Generada en: 0.016 Segons