| Enviat 01-09-2006 a les 12:42 per polispol |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 12:45 per Flan_de_Webber |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 12:55 per Eponine |
A mi mes que el possible bigoti de la Mim? el que hem preocupa m?s es que nom?s tres dels personatges tinguin cabell (visca l'alop?cia, tant el cabell del Pascal per aqu? el cabell del Pascal per all? en els comentaris) i que un d'ells vagi completament en pilotes (no s? si es una sort o una ll?stima que es Legos no siguin anat?micament correctes).
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 13:16 per polispol |
No son calvs. Porten txapela groga. Es Rent-ahi-va-la-ostia-que-soy-de-bilbao
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 19:16 per arianneta |
No podr? superar aquest Rent de Lego, ho s?...per? he vist aix? i no me n'he pogut estar...per la versi? i perqu? no s? qui ?s aquesta bona dona (perdoneu la meva ignor?ncia...)
Yolandita- On my own (versi? espanyola)
Ah i Mim? no t? bigoti!! ?s la boca quan l'obre per cantar!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 20:48 per Sparkling |
Yolandita!! xD Jo em quedo amb el post del pol Kuya Manzano!! Donem-li una oportunitat al noi!! Fitxem-lo per algun musical de bcn!! No concretar? perque se'm llen?en xDDDD Per? si donem oportunitats i vots de confian?a als altres...per que no a kuya???
|
|
|
  Fitxa
Email
|
| |
| Enviat 01-09-2006 a les 21:23 per Flan_de_Webber |
Impressionant!!! El traje blanc mig-chandall, mig-vestit de nit, no es pot creure!!!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 03-09-2006 a les 22:25 per carloscaco |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 04-09-2006 a les 10:08 per Eponine |
Del programa An Evening with Andrew Lloyd Webber del 1982.
Pl?cido Domingo canta It's now or never (O sole mio) i m?s tard I don't talk to strangers (la melodia de la qual Andrew L. Webber va fer servir al All I Ask of You).
Entre les dues can?ons el senyor Webber cantant. El qu?? Millor ho veieu!
Pl?cido Domingo al programa An Evening with Andrew Lloyd Webber
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 04-09-2006 a les 10:46 per Flan_de_Webber |
Mare meva, quin pelazo que tenen tots, sobre tot el d'en Webber, que paice un gato acostao... i quin estilazo ballant, sembla en Steve Urkle fent la famosa "Urkle Dance": Page Title
|
|
|
  Fitxa
|
| |