| Enviat 04-09-2006 a les 15:44 per Gat |
Aqu? teniu un v?deo del Defying Gravity realitzat per alumnes de la Hart High School.
M'agrada molt, semblen una mica alemans en algun moment, per? el m?rit ?s molt gran! :)
Defying Gravity
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 04-09-2006 a les 19:40 per Sabina |
UAAAAAAAAA!!!! M'encanten aquestes anades d'olla de les corals americanes!!!!!!!! POOL, te'l dedico!!! Pel teu amor a les corals
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 09:29 per Gat |
S? s?, a mi tamb?! m'encanten! :) jisjis!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 10:53 per Sabina |
Doncs he de dir que aquest numero m'ha agradat, es com "ssssuper guai", aixo no ho trec. Pero, collons! Semblen un exercit!!
I la versi? els ha quedat xula, a mi m'agrada! I han tingut el detall de treure les referencies mega obvies de la obra, per deixar-la en una can?? normal i corrent!
N'hi ha coses molt pitjors, pero aquest video, ja el tinc a favoritos! xDD
muaksssss
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 11:04 per Flan_de_Webber |
Doncs a mi em fa por, f?stic i fascinaci?...
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 11:56 per Sabina |
jajajajaja!!! Hi ha tots un mon paral?lel de coros fent coses, a vegades cantant... a vegades ni aixo!!!
Si no, dona't una volta per youtube, fliparas de les coses que arriben a versionar per a coral! (be, fliparas, fliparas.... potser em poses una denuncia per havert-ho recomanant, jajaja )
petonets!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 12:40 per Flan_de_Webber |
I tant que et posar? una den?ncia, vull tota la teva PASTA...
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 15:31 per arianneta |
A mi em fa especial gr?cia la coreografia, per? s'ha de recon?ixer que almenys afinen!! I fan diferents veus, que t? el seu m?rit.
Aix? no m'ho imagino a un institut d'aqu?...
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 05-09-2006 a les 17:13 per Sparkling |
Amb un institut d'aqu? ser?a la cosa m?s semblan a "El coro de la c?rcel" versi?n teen!
|
|
|
  Fitxa
Email
|
| |
| Enviat 06-09-2006 a les 08:03 per Sabina |
Jajajaja.... les corals d'aqui si no canten "el cant dels ocells" els denuncien tamb??? Hi ha un contracte on diu que L'HAN DE cantar???
Doncs si una coral fes numeros de musicals, jo la veuria segur!!!
P.D. Millor que no em denunciis, et donar? la pasta que vulguis, fins i tot un paquet de formatge ratllat!
|
|
|
  Fitxa
|
| |