| Enviat 26-12-2005 a les 15:39 per polispol |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 26-12-2005 a les 17:32 per arianneta |
Tots molt xulos, per? el de la Patti Labelle m'ha agradat molt?ssim, genial!!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 26-12-2005 a les 19:26 per scaramouche |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 26-12-2005 a les 20:10 per polispol |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 27-12-2005 a les 12:54 per Sparkling |
Aquest video l'altre dia el vaig veure i vaig arribar a la conclussi? (gr?cies a la Sabina)de que definitivament la shoshanna va borratxissima en aquest video xDDD I si no fixeu-vos en les coses tan rar?ssimes que fa amb la veu i amb el cos xD
|
|
|
  Fitxa
Email
|
| |
| Enviat 28-12-2005 a les 11:09 per Sabina |
Si si si si si si si... la nostra teoria ?s molt bona, si heu vist el video... fa coses massa rares!! B?, la veritat es que em vaig posar a rajar cada detallet, i hi ha molta mat?ria per riure amb la shoshana...
Per cert, se sap ja d'algun programa capa? de grabar els videos (+audio, est? clar!) de youtube o video google, i que duri m?s de 30 dies?? Jo vaig trobar una evaluaci? de Camstasia Studio 3.0 o algo aixi es diu... que ho feia pero el so sempre estava saturad?ssim i la imatge anava com les primeres connexions a internet, lenta!
Alg? sap alguna cosa? O al menys, com s'utilitza el Camstasia aquest? (jo crec que la cusa principal del mal funcionament era jo )
Petonets!!!!
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 28-12-2005 a les 12:17 per arianneta |
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 28-12-2005 a les 13:25 per scaramouche |
a la p?gina web de TERRA hi ha videos de musicals que s'han anat fent a Madrid (m?s que res), us poso l'enlla? que va directe al llistat, ?s q?esti? d'anar mirant, estan ordenats alfab?ticament aix? que ?s bastant facilet.
Hi podeu trobar el Hot jazz de la Basilio, si busqueu Victor Victoria, reportatges del Fantasma, de la Bella y la Bestia, We will rock you, HNMPL, etc.
http://multimedia.terra.es/listado.cfm?s=419&c=302&i=A&f=D&r=c
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 28-12-2005 a les 15:59 per Eponine |
Per la Sabina:
Aqu? a la feina tenim la versi? 2.1 (normal, no evaluaci?) i he provat de grabar un video del you tube. De so no et puc dir res perque jo no tinc altaveus, pero la imatge es veu b?. A veure si aquest cap de setmana (si el cap d'any hem deixa) ho provo a casa i et dic alguna cosa.
|
|
|
  Fitxa
|
| |
| Enviat 29-12-2005 a les 08:35 per Sabina |
Merci Eponine... a veure si entre tots aconseguim baixar-los, que fa molta rabia aquestes p?gines de "se mira pero no se toca"...
Petons!!!
|
|
|
  Fitxa
|
| |